Tájékoztatom a Tisztelt lakosságot, hogy a jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően 2024. december 23. napjától 2025. január 5. napjáig az Algyői Polgármesteri Hivatalban igazgatási szünet lesz.
Az igazgatási szünet időtartama alatt a Hivatal zárva tart, az ügyfélfogadás szünetel.
2025. január 2. napján és 2025. január 3. napján 9:00 – 12:00 óra között, rendkívüli ügyintézést igénylő esetben, kollégánk az alábbi ügyeleti telefonszámon érhető el: 06 (20) 280-11-54.
Megértésüket előre is köszönjük!
dr. Varga Ákos jegyző
Magyarország Kormánya meghirdette a Versenyképes Járások Programot 2025-től. A Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium honlapján minden információ megtalálható, csak arra a gyakorlatban fontos kérdésre nincs válasz, hogy ez most egy újabb adót jelent az Önkormányzatoknak vagy segítség a jövőbeli fejlesztésekhez.
Az Algyői Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet közszolgálati jogviszony keretében üzemeltetési referens, közterület felügyelő munkakör/feladatkör betöltésére.
Algyő Nagyközség Önkormányzata összevezetéses oltást szervez május 14-én (szerdán) 9-12 óráig és 15-18 óráig.
2025. április 20-tól Magyarország egész területén valamennyi kereskedelmi célú állattartó telepen a mellékletben megküldött látogatási napló adattartalmával megegyező nyilvántartás vezetését rendelem el a telep területére be- és kilépő személy és gépjármű forgalom rögzítésére.
Algyő Nagyközség Képviselő-testülete a tavalyi évhez hasonlóan segítséget nyújt Önnek, mint 65 évet betöltött algyői lakosnak. A támogatás összege 15.000,- forint, amelyet postai úton fog megkapni 2025. május 1. és június 30. között.