Tájékoztatom a Tisztelt Algyőieket, hogy a jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően 2022. július 18. napjától 2022. augusztus 21. napjáig az Algyői Polgármesteri Hivatalban igazgatási szünet lesz.
Az igazgatási szünet alatt a rendes ügyfélfogadás szünetel.
Rendkívüli ügyintézést igénylő esetekben az igazgatási szünet tartama alatt minden héten hétfőn, szerdán és pénteken 8.00 és 10.00 óra között tudunk ügyfeleket fogadni.
A telefonos, ügyfélkapus és az e-mailben történő ügyintézés a továbbiakban is az ügyfelek rendelkezésére áll.
A nyomtatványok letölthetők a https://www.algyo.hu/onkormanyzat/nyomtatvanyok-bejelentesek/nyomtatvanyok oldalról, azokat kitöltve a Hivatal előtti postaládába kérjük bedobni, vagy elektronikus formában a titkarsag@algyo.hu e-mail címre megküldeni.
Megértésüket előre is köszönjük!
dr. Varga Ákos jegyző
Magyarország Kormánya meghirdette a Versenyképes Járások Programot 2025-től. A Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium honlapján minden információ megtalálható, csak arra a gyakorlatban fontos kérdésre nincs válasz, hogy ez most egy újabb adót jelent az Önkormányzatoknak vagy segítség a jövőbeli fejlesztésekhez.
Az Algyői Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet közszolgálati jogviszony keretében üzemeltetési referens, közterület felügyelő munkakör/feladatkör betöltésére.
Algyő Nagyközség Önkormányzata összevezetéses oltást szervez május 14-én (szerdán) 9-12 óráig és 15-18 óráig.
2025. április 20-tól Magyarország egész területén valamennyi kereskedelmi célú állattartó telepen a mellékletben megküldött látogatási napló adattartalmával megegyező nyilvántartás vezetését rendelem el a telep területére be- és kilépő személy és gépjármű forgalom rögzítésére.
Algyő Nagyközség Képviselő-testülete a tavalyi évhez hasonlóan segítséget nyújt Önnek, mint 65 évet betöltött algyői lakosnak. A támogatás összege 15.000,- forint, amelyet postai úton fog megkapni 2025. május 1. és június 30. között.