Tájékoztatom a Tisztelt Algyőieket, hogy a jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően 2022. július 18. napjától 2022. augusztus 21. napjáig az Algyői Polgármesteri Hivatalban igazgatási szünet lesz.
Az igazgatási szünet alatt a rendes ügyfélfogadás szünetel.
Rendkívüli ügyintézést igénylő esetekben az igazgatási szünet tartama alatt minden héten hétfőn, szerdán és pénteken 8.00 és 10.00 óra között tudunk ügyfeleket fogadni.
A telefonos, ügyfélkapus és az e-mailben történő ügyintézés a továbbiakban is az ügyfelek rendelkezésére áll.
A nyomtatványok letölthetők a https://www.algyo.hu/onkormanyzat/nyomtatvanyok-bejelentesek/nyomtatvanyok oldalról, azokat kitöltve a Hivatal előtti postaládába kérjük bedobni, vagy elektronikus formában a titkarsag@algyo.hu e-mail címre megküldeni.
Megértésüket előre is köszönjük!
dr. Varga Ákos jegyző
Egy közösség életében nagy dolog, ha olyat tud létrehozni, amely nem csupán egy szűk körnek, de a világ magyar nyelvű alkotóinak is felkelti a figyelmét, szinte várják az újabb kiírást, hogy részt vehessenek a megmérettetésen. Ilyen a 2017-ben létrehozott Jelek Irodalmi Pályázat...
Értesítem a Tisztelt Lakosságot, hogy 2024. december 7-én, szombaton és 2024. december 14-én, szombaton az Algyői Polgármesteri Hivatal zárva tart.
Tájékoztatom a Tisztelt lakosságot, hogy a jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően 2024. december 23. napjától 2025. január 5. napjáig az Algyői Polgármesteri Hivatalban igazgatási szünet lesz.
Az Aranyhíd utcában az önkormányzat egészen új megoldással igyekszik nemcsak elvezetni a csapadékvizet, hanem a vízmegtartásról is gondoskodni.
Tájékoztatásul közöljük, hogy az FGSZ Földgázszállító Zártkörűen Működő Részvénytársaság Közép-magyarországi Földgázszállító Régiója fáklyázással járó karbantartási munkát végez az Algyő-Kardoskút DN 300 gázvezeték rendszeren.